021.320.24.20 / 031.803.01.53 secretariat@expertline.ro

Servicii

Instalare și service echipamente

  • Operațiunile de service sunt efectuate de către tehnicienii cu mulți ani de experiență și zeci de cursuri de specializare.
  • Livrarea și întreținerea echipamentelor ÎN PERIOADA DE GARANȚIE ȘI POSTGARANȚIE*
  • Livrarea și instalarea echipamentelor LA SEDIUL CLIENTULUI pentru echipamentele achiziționate  de la noi.
  • Contracte de service PE TOATĂ DURATA DE VIAȚĂ A ECHIPAMENTELOR

 

(*cu excepția imprimantelor si multifuncționalelor cu jet de cerneală)

 

Prin contracte de service asigurăm întreținerea și repararea echipamentelor Canon. Contractele de service pot fi de mai multe feluri:

 

  • Full service, prin care se asigură toate piesele de schimb și consumabilele pentru echipament;
  • Lunar / trimestrial, prin care se asigură întreținerea periodică a echipamantelor.

 

Serviciile se referă la echipamentele aflate în perioada de post-garanție iar activitatea se poate desfășura atât la sediul clientului (contract și/sau cerere) cât și la sediul nostru.

Reincarcare cartuse imprimante laser

  • Reconditionare: Cartusele cu probleme (de alta natura decat electronica, acestea fiind 100% irecuperabile in cazul cartuselor inkjet) sunt aduse in stare de functionare prin metode profesionale specifice: centrifugare, pompare, presurizare, demagnetizare, degresare, lubrifiere, aspirare, desfundare prin ultrasunete sau tratare cu substante speciale, etc.
  • Reincarcare: Procedeul de refill particular al fiecarui consumabil este controlat pana in cele mai mici detalii pentru a obtine raportul optim intre parametri de functionare: calitatea printarii, numarul de pagini per ciclu si asigurarea longevitatii. Materiile prime folosite sunt de cea mai buna calitate rezultatul reflectandu-se in imprimari sau copii perfecte, obtinute la costuri reduse.

Închiriere echipamente Canon

Închiriem imprimante, scannere, multifuncționale, copiatoare și plottere Canon. În contextul schimbărilor rapide de azi noi recomandăm închirirea echipamentelor. Evaluăm continuu nevoile clienților pentru dimensionarea corectă a serviciilor și flotei de imprimante, astfel clienții noștri au în permanență echipamente adaptate nevoilor.

Îți facem viața mai ușoară prin serviciul de închiriere echipamente necesare pentru funcționarea afacerii tale. Scapi de costurile mari inițiale necesare achiziției, îți simplifici administrația și contabilitatea.

Studiu de caz

Știm că în orice afacere deciziile corecte se iau pe baza numerelor. Dorim să te ajutăm să iei decizii informate și corecte. De aceea am calculat pentru tine costurile unui contract de închiriere versus achiziție.

Instalare accesorii echipamente

  • Instalare și configurare imprimante (printere) cu plăci de rețea on-board și configurare dhcp
  • Instalare tăvi (tray) suplimentare pentru hârtie
  • Instalare duplex la imprimantele care suportă
  • Configurare facilități de trimitere directă pe mail a documentelor scanate (send to mail)

Mentenanță

Executăm operațiuni de mentenanță pentru imprimante inkjet, laser, multifuncționale și copiatoare. Serviciile oferite de noi vă ajută să:

 

  • Eliminați costurile neprevăzute pentru reparații, în perioada de garanție si post-garanție.
  • Beneficiați de service si suport tehnic profesional oferit de o echipă certificată.
  • Beneficiați de piese originale si de siguranța rezolvării tuturor solicitărilor.


Închide

Consultanță gratuită!

Ai văzut oferta noastră de consultanță gratuită pentru decizii informate?


Vreau să văd oferta