021.320.24.20 / 031.803.01.53 secretariat@expertline.ro

Optimizarea costurilor de exploatare

ACHIZIȚIONAREA UNUI ECHIPAMENT DEPARTAMENTAL

(pentru 10-15 utilizatori)

Argumentul cel mai des folosit pentru a justifica achiziționarea unei Soluții de listare și copiere alb-negru în loc de o soluție color este:

COLORUL PREA SCUMP – (argument greșit)

Cum stau lucrurile?

În realitate prețul de achiziție al unui echipament color este mai mare cu 15-20% în comparație cu cel al unui echipament alb-negru, în cazul în care ne referim la aparate cu funcționalitați apropiate.

Recomadare pentru birouri mici

Am creat pentru tine un exemplu general de recomadare pentru birouri mici. Pachetul este doar un exemplu, pentru o ofertă personalizată va fi nevoie să ne contactezi. Exemplul oferă totuși o imagine aproximativă despre echipamentele, care satisfac cerințele unui birou de 10-15 persoane.

METODA DE ACHIZIȚIE NEINSPIRATĂ

Se achiziționează o Soluție de listare alb-negru și un multifuncțional color, cu jet de cerneală sau laser.

Echipamentele multifuncționale au rolul de fi multifucționale , ele asigură suportul pentru un grup mai mic de utilizatori, a cărui necesar de printare/copiere/scanare este de câteva sute/mii de pagini.

În acest caz costurile de exploatare sunt și mai mari. Aceste costuri au mai multe componente:

  1. Multifuncționalele au prețul pe copie mai ridicat,
  2. Timpii de așteptare pentru o printare sau copiere sunt mai mari,
  3. Costurile legate de aprovizionare sunt mai mari. Cartușele au durata de viața mai scurtă, deci trebuie achiziționate mai des.

ACHIZIȚIE RECOMANDATĂ

O soluție de listare color, astfel:

  • Se va putea lista alb-negru la costuri reduse.
  • Costurile copiilor color se pot ține sub control. Printuri alb-negru și scanări alb-negru sau color pot fi făcute de orice utilizator, în schimb printuri color vor putea face doar cei autorizați. FOARTE IMPORTANT – această funcție este disponibilă fără echipamente sau costuri suplimentare.
  • Se poate ține sub control costul tuturor printărilor, prin sistemul ID management – fiecare utilizator va putea face operațiuni la care are dreptul, toate operațiunile fiind contorizate.

Mai multe echipamente pot fi legate într-un sistem pentru gestionarea centralizată a tuturor echipamentelor.

Uită de vechile moduri de exploatare a echipamentelor

 

Acum ai posibilitatea să scapi de cheltuielile masive pentru achizitionare și problemele administrative și tehnice legate de imprimante, copiatoare, multifuncționale și plottere. Poți închiria echipamente Canon la noi și vei avea toate beneficiile incluse într-un singur contract. Ai suport tehnic inclus pentru probleme de printare-scanare-copiere pe toata durata contractului.